Ky kurs është i orientuar për ata të cilët nuk kanë përvojë në marketing dhe në krijimin e një plani të marketingu. Në kurs janë potencuar aspektet kryesore të krijimit të nje plani bazik të marketingut, mirëpo nëse dëshironi që në planin tuaj të marketingut të shtoni edhe detaje tjera, duhet të keni parasysh se duhet të personalizoni atë në bazë të nevojës.
Çfarë do të mësoni:
- Roli dhe rëndësia e një plani të marketingut
- Hapat për të krijuar një plan bazik marketingu
- Si të identifikoni tregjet e synuara dhe të analizoni konkurrencën
- Përcaktimi i strategjive efektive për të arritur klientët e mundshëm
- Optimizimi i buxhetit për të siguruar një kthim të lartë nga investimi
- Llojet e planeve të marketingut
Tiparet e kursit
- Mësime 11
- Kuize 0
- Kohëzgjatje 17 Min
- Niveli i aftësive Fillestar
- Gjuha Shqip
- Studentë 30
- Çertifikatë Jo
Përmbajtja
- 1 Section
- 11 Lessons
- 365 Days
Expand all sectionsCollapse all sections
- Marketing Plan11
- 1.0Çka është një plan marketingu1 Minute
- 1.1Pse është i rëndësishëm një plan marketingu1 Minute
- 1.2Çka përmban një plan bazik i marketingut1 Minute
- 1.36 hapa për të krijuar një plan strategjik marketingu1 Minute
- 1.4Hapi 12 Minutes
- 1.5Hapi 22 Minutes
- 1.6Hapi 32 Minutes
- 1.7Hapi 42 Minutes
- 1.8Hapi 52 Minutes
- 1.9Hapi 63 Minutes
- 1.10Llojet e planeve te marketingut1 Minute