
Pse Email Marketing duhet të jetë pjesë e planit tuaj të marketingut për 2025?
Gjatë planifikimit të strategjisë tuaj të marketingut për 2025, mos harroni të përfshini email-in si një pjesë të rëndësishme të ekosistemit tuaj digjital dhe të gjeni mënyra të reja për ta bërë këtë mjet më të fuqishëm për kompaninë tuaj. Ja përse:
- ‘ROI’ të lartë: Email marketing ka një ROI mesatar prej 42 dollarë për çdo 1 dollar të shpenzuar.
- Normat e hapjes: Në industrinë financiare, normat e hapjes së email-ave kanë mbetur të qëndrueshme në rreth 26% në 2024. Ky është një kanal i besueshëm për të arritur audiencat e synuara.
- Personalizimi i marketingut të produkteve: Email-i është shumë efektiv për mesazhe të segmentuara dhe të personalizuara, duke rritur performancën e fushatave. Embold Credit Union arriti një rritje 7-fish të performancës duke përdorur personalizimin në email marketing.
- Përmirësimi i marrëdhënieve ekzistuese: Email-at informative dhe të rregullta ndihmojnë në ndërtimin dhe mirëmbajtjen e besimit ndaj klientëve.
- Tërheqja e anëtarëve të rinj: Dërgimi i ofertave të bazuara në segmentim ndihmon në zgjerimin e listës së email-ave.
Mësoni për Email Marketing nëpërmjet kursit me video Shqip, për më shumë informata klikoni këtu.